The Middle Ages
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Middle Ages


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat rijden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:33 pm

Nikki reed op haar witte merrie door het bos. Ze was nu groter en erg verandert. Ze had ook een nieuw paard, geen pony meer. Honey, de mooie lieve pony was gestrven. Ze zuchtte even en gaf haar merrie een klopje. Witnait briesde en was helemaal wit, ze was heel mooi en lief. Nikki keek even naar het zwaard dat ze ooit van Antonius had gekregen. Ze was nu een echte ridder en dus veel verandert. Ze had een nieuw zwaard gekregen dat groter was. Ze zuchtte en dacht weer aan Antonius. Ze had hem al even niet meer gezien. Ze hoorde opeens wat
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:44 pm

Antonius bespiedde de ridder te paard vanuit de bosjes. Hij had de ridder niet als Nikki herkend. ''Oke jongen, dit hebben we geoefend'' fluisterde hij tegen Desperado. Antonius steeg af en Desperado rende in volle galop op Witnait af. Desperado zorgde voor de afleding en Antonius voor de rest. In alle chaos rende hij op de ridder en en trok die van Witnait af. Antonius zette zijn zwaard aan Nikki`s keel. ''Je bezittingen en ik laat je misschien leven'' zei hij zacht in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:45 pm

Nikki schrok en knalde van Witnait. De merrie keek naar de hengst en gaf er een bok naar. Ze hinnikte hard en keek naar haar baasje. Nikki keek op en zag het zwaard tegen haar keel. Daarna keek ze naar de rover...ze kende hem. Ze keek ernaar en wist opeens wie hij was. "Antonius?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:53 pm

Antonius liet zijn zwaar even een beetje zakken. ''Hoe ken jij mijn naam?'' vroeg hij. Ineens herkende hij de onbekende ridder. ''Nikki?'' vroeg hij en liet zijn zwaard nu helemaal zakken. Ze was veel veranderd. Hijzelf ook wel maar hij was nog steeds een rover. ''Je bent dus toch ridder geworden. Ik heb je niet meer gezien sinds ik moest vlugten voor die ridders'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:55 pm

Nikki stond op en keek hem aan. "Bne weggelopen thuis en had iemand gevonden die het me wilde leren" zei ze rustig. Ze floot en Witnait kwam naar haar toe. Ze hield de merrie vast en keek naar Antonius. Ze steeg weer op en keek hem aan. "Maar nu blijf ik bij jou hoor" zei ze glimlachent
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 3:05 pm

''Ehh nieuwsflits jij hoort me op te pakken'' zei Antonius droog. ''Daarbij riskeer ik het niet. Ik heb liever niet dat jij net als ik een vrijverklaarde voortvluchtige wordt'' zei hij. ''Jouw lot is het niet om ooit op een dag als gehangene voor vermaak van het volk te hangen aan de galg'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitimedo jun 18, 2009 3:06 pm

Nikki keek hem aan en zuchtte. "Ik ben toch al weggelopen dus wat maakt het nou uit" zei ze. Ze keek even naar der merrie en dan weer naar hem. "En als ze ons vinden kan ik je nog altijd even als gevangene gebruiken, dan gaan ze wel weg hoor" zei ze. Ze zou hem echt niet oppakken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat rijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat rijden   Wat rijden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat rijden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lekker Rijden
» Rustig rijden
» Rustig rijden met Kilan
» voor het eerst rijden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Middle Ages :: Het Koninkrijk :: De Bossen-
Ga naar: