The Middle Ages
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Middle Ages


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Op zoek...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:32 pm

Melissa reed door het moeras met haar paard.Ze keek rond en was nu naar 2 dingen op zoek.Ze zuchtte even,waarom moest hij ahar armband die zo speciaal was nou stelen? En waar was haar zus? Ze zuchtte en keek rond.Het was er erg modderig.Sunny hinnikte en zag al erg vuil door de modder.Ze liep door en luisterde braaf naar Melissa.Ze snoof even toen ze even bleef steken en er gelukkig weer uit raakte.Melissa keek rond en zuchtte diep.Ze wilde haar zus en armband ook.Zou haar zus weggelopen zijn? Ze had er geen idee van.Ze was de hele tjid met de stalhulp bezig,om hem op te vrolijken.Ze zuchtte opnieuw en keek rond.Sunny hinnikte en bleef opeens steken,ze trok aan haar been.Maar het raakte neit los,het kwam steeds vaster.Sunny hinnikte in paniek.Melissa schrok en steeg af,haar kleed zat meteen onder de modder maar dat kon haar niets schelen.Het ging nu om Sunny...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Glados

Glados


Aantal berichten : 9
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep:
Partner:
Soort: Magier

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:36 pm

Een jongen zat in een boom te slapen, opeens zag hij een meisje, met prachtige kleren aan.
"Hey, hulp nodig?"Vroeg Glados en hij keek het meisje grijnzend aan.
Prachtig om een netjes persoon in de modder te zien.

"Ugh.."Zuchtte Glados, en hij liet zich uit de boom zakken, en liep naar het paard toe.
De jongen hield z'n handen omhoog, en het begon hard te waaien, de lucht kwam naar z'n hand toe, en bleef cirkelen.
Voorzichtig liet hij de hand zakken, en blaasde hij al de gore smurrie van het paar z'n benen af, zodat het weer verder kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:38 pm

Melissa keek op en knikte even.Ze keek naar de jongen en kalmeerde Sunny."bedankt" zei ze vriendelijk.Ze keek even naar haar vuile kleed maar het boeide niet echt.Sunny snoof even en kalmeerde al gauw.Melissa keek de jongen aan."ik ben trouwen Melissa" ze glimlachtte,zou hij weten wie ze was?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Glados

Glados


Aantal berichten : 9
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep:
Partner:
Soort: Magier

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:43 pm

"Ik ben trouwens MelissaZei het Meisje tegen hem.
Hij kon het nu bepalen, zou hij Aardig doen? of haar vijand worden?
Hij kon al snel een beslissing maken, en zei:
"Ik ben Glados.. Een Zwerver in dit rijk, ik besta niet meer, ik kom uit een ander rijk, een ander deel van deze wereld.
Ik besta hier niet, ik ben niemand, een geest.
Ik heb geen geld, daarom woon ik hier, in die boom"
Zei Glados, en hij wees de boom aan waar hij net lag.
"En jij? ben jij een Aristocraat ofzo?"Vroeg Glados nieuwsgierig, hadden ze hier hetzelfde regeringssysteem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:45 pm

Melissa schudde haar hoofd."nee een prinses" zei ze.Ze keek even naar de boom die hij aanwees en dan weer rustig naar hem.Ze aaide haar merrie rustig zodat ze haar ontspande.Ze keek even rond en naar de modder.Daarna even naar haar kleed,ze zuchtte even.Ze keek weer naar Glados en wachtte af
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Glados

Glados


Aantal berichten : 9
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep:
Partner:
Soort: Magier

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:53 pm

Glados schrok licht en zette een paar stappen achteruit.
"Oh... Ehhh, dit ehh.. komt nogall... ehh, slecht uit dan."Zei Glados stotterend, die nu wegsprintte, een prinses!, wat dacht hij toonde geen respect, zou ze hem laten onthoofden?
Glados liet de modder bevriezen, zodat hij erover heen kon, maar zij dus ook.
Hij schaamde zich enorm, maar..wat deed de prinses hier?
Het deed er niet toe, hij moest hier weg, straks zou ze hem gaan beschrijven dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:55 pm

Melissa schrok en sprong op Sunny.Ze dreef aan en Sunny liep hem voorbij."hee rustig,wat is er nou" vroeg ze rustig.Ze keek hem aan en wachtte af.Sunny snoof even en bleef rustig staan.Melissa keek hem rustig aan en wachtte ook rustig af.Waarom liep, hij nou weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Glados

Glados


Aantal berichten : 9
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep:
Partner:
Soort: Magier

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:59 pm

"Alsjeblieft!, laat me niet onthoofden!, ik toon u respect!"Zei Glados die op de ijskoude grond viel, en neerknielde.
"Alsjeblieft... Alsjeblieft.. vermoord me niet" Fluisterde hij heel zachtjes in zich zelf.

"Vergeef me, uwe Majesteit!"Zei Glados en hij voelde de modder warmer worden onder zich.
Het maakte haar vast niet uit.
Glados zat geknield in de modder, en zakte langzaam naar beneden, hij zou toch sterven, dus waarom zou hij het niet laten vervroegen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 5:02 pm

Melissa schrok en keek hem raar aan."hee rustig joh" zei ze."jij kon het toch neit weten? en je hoeft me heus neit zo te noemen hoor" zei ze glimlachend.Ze zag dat hij zakte en klakte met haar tong.Sunny pakte hem rustig vast en trok hem eruit.Melissa keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Glados

Glados


Aantal berichten : 9
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep:
Partner:
Soort: Magier

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 5:07 pm

Glados keek haar verbaasd aan, en maakte z'n kleren schoon door de modder eraf te vegen.
"Uhh, maar.. Hoe kom ik hier weg?Vroeg Glados aan Melissa, eigenlijk was het gewoon een vraag van: Mag ik mee op uw paard?
Achja.. Zo brutaal was Glados ook weer niet.
Glados bleef even wachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 5:08 pm

Melissa wist wat hij bedoelde en grijnsde zacht."kom erop" zei ze grinnikend.Sunny snoof en knielde zodat Glados er makkelijk bij kon.Melissa glimlachtte zacht en bleef rustig zitten,wachtend op Glados
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Glados

Glados


Aantal berichten : 9
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep:
Partner:
Soort: Magier

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:51 pm

Glados stapte op, en zweeg.
Hij hoefde niks te zeggen vond hij, hij genoot van de rit op het paard.
De wind blaasde door z'n haren, een fijn gevoel vond de jonge magier.


ooc: Sorry!, heel inspiratieloos! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 56
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens!

Character Sheet
Groep: Nog geen
Partner: Geen
Soort: Prins/Prinses (Met toestemming!)

Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:53 pm

Melissa grinnikte en vond het wel grappig.Sunny snoof en sprong rustig in galop,ze hief haar benen goed op voor de modder.Ze galopeerde rustig door het moeras.Melissa vond het wel fijn,met 2 was dat meestal altijd wel leuk (xD)

ni erg joh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://middleages.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Op zoek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek...   Op zoek... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op zoek...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Middle Ages :: Het BuitenGebied :: Het Moeras-
Ga naar: