The Middle Ages
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Middle Ages


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zwemmen met Nikki

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:17 pm

Antonius reed samen met Nikki op Desperado richting het meer. Hij sprong van de hengst af en tilde daarna Nikki eraf. ''Dat vond ik gewoon geinig om een keer te doen'' zei hij met een glimlach tegen haar. Hij zadelde Desperado even af en legde zijn spullen tegen een boom aan. ''Ga maar even jongen'' zei hij waarna de hengst weg sprintte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:20 pm

Nikki grinnikte en ging rustig zitten in het gras.Ze keek naar de hengst en dan even naar Antonius.Ze glimlachtte en bleef rustig zitten.Ze keek even naar de lucht,de zon scheen en het was best warm.Ze had zin om zoveel dingen te doen.Maarja..Ze grijnsde zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:23 pm

Antonius had ondertussen alleen zijn broek nog aan. (Wauw sexy he xD) De rest van zijn kleren lagen bij de spullen van Desperado. Antonius sprong met een boog in het meer. Het water was verfrissend vooral omdat het nogal warm was. Toen hij weer boven kwam keek hij even naar Nikki. ''Kom je nog?'' riep hij naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:26 pm

Nikki keek hem raar aan,ze was het neit echt gewoon,met kleren...Ze twijfelde even en wachtte."euhh" zei ze.Ze zweeg weer en wist neit echt wat ze moest zeggen of doen.Zou ze haar bikini halen ofzo? Ze wist het neit echt,ze had nog nooit zo gezwommen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:28 pm

Met een paar stevige slagen was Antonius aan de kant. Hij leunde op het droge met zijn armen en keek Nikki aan. ''Je hoeft niet te zwemmen als je niet wilt'' zei hij kalm. Hij kon het zich wel voorstellen dat dit misschien ongemakkelijk voor haar voelde. Antonius was niet anders gewend maar hij leefde dan ook op een totaal andere manier dan Nikki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:32 pm

Nikki zuchtte even,het was best moeilijk te wennen aan wat anders."het is gwn,ik kan niet half naakt zwemmen" grinnikte als ze het zegt."ik kan neit in bloot bovenlijf he" zei ze grijnzend.Ze keek hem aan en grinnikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:35 pm

''Hey dat vraag ik ook niet van je. Ik weet best dat vrouwen er uiterlijk anders uitzien dan jongens hoor'' grinnikte hij. ''Desnoods hou je al je kleren aan maar ik waarschuw je dat kan zwaar worden in het water'' grijnzde hij en spatte wat water naar haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:40 pm

Nikki schrok even en keek hem aan."je daagt me uit he" zei ze grijnzend.Ze keek hem aan en grinnikte even.Ze dacht na hoe ze wel zou kunnen zwemmen.Ze wist het al en grinnikte.Ze stond op en duwde hem in het water."niet gluren jij!" grinnikte ze."ik ga me even omkleden" zei ze grijnzend

(achja,bh en slip gaat ook he Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:42 pm

''Misschien'' grijnzde Antonius toen ze hem beschuldigde dat hij haar uitdaagde. Hij werd plots onder water geduwd en kwam proestend en lachend weer boven. ''Ik draai me wel om'' zei hij en ging met zijn rug naar Nikki staan. Hij had wel nog respect voor haar privecy.

(Ik ben even eten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:44 pm

Nikki grinnikte en kleedde haar om,ze liep stil terug naar hem.Ze sprong opeens op zijn rug."kiekeboe" zei ze grijnzend.Ze hield haar goed vast en bleef rustig zitten.Ze grinnikte en vond het heir wel fijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:03 pm

Antonius schrok even en viel bijna om omdat hij even zijn evenwicht verloor. Hij grijnzde even en dook onder zodat Nikki misschen zou los laten. Toen hij geen lucht meer overhad zwom hij weer naar boven toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:05 pm

Nikki liet los en plofte in het water.Ze kwam boven en grinnikte.Ze keek hem rustig aan en ging wat zwemmen.Ze genoot va het frisse water.Ze schdude met haar haar en grijnsde even,ze keek dan naar Antonius
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:20 pm

Antonus keek even naar Nikki en slikte eventjes bijna onhoorbaar. Hij grijnzde terug naar haar en zwom nar haar toe. Hij grijnzde eventjes alsof hij iets van plan was en dook daarna onder. Hij kwam achter Nikki weer omhoog en spetterde haar vanachter nat met water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:22 pm

Nikki schrok en draaide haar om.Ze begon erg hard te spetteren en grijnsde.Ze dook even onder water en zwom heel ver.Ze kwam boven en zag Antonius verder weg.Ze grinnikte en ging op haar rug zwemmen.Ze sloot rustig haar ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:36 pm

Antoius keek even naar Nikki. Hi keek even op toen aan de kant Desperado naar hem hinnikte. Antonius zwom terug en klom op de kant. ''Wat is er jongen?'' vroeg hij en streelde de zwarte hengst over zijn neus. Het paard bleef onrustig hinniken. ''Wij zijn hier niet alleen hè?'' vroeg Antonius aan Desperado.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:38 pm

Nikki bleef nog rustig op haar rug zwemmen.Haar ogen had ze gesloten en ze lette nergens op.Honey kwam aangaloperen en hinnikte naar ze.Ze hinnikte in paniek en begon wilde te steigeren.Haar oren lagen plat en ze was erg onrustig.

(euhmm een leger ofzoo? Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:46 pm

(weet ik veel zover was ik nog niet ik hoopte dat ji dat aan zou vullen xD)

Nu zag Antonius ook Honey aan komen galoperen. ''Nikki ik denk dat we beter kunnen gaan'' riep hij naar haar. Antonius schoot snel in zijn kleren en zadelde Desperado op. Hij wachtte nog even op Nikki en maakte zijn riem met zijn schede weer vast voorhj zijn zwaard erin opborg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:48 pm

Nikki keek op."he wat?" ze zag dat hij al helemaal klaar was."euhh?" ze keek hem aan en hoorde even wat.Ze voelde wat aan de been en gilde even.Ze stond op en rende zo snel mogelijk naar de kant.Ze voelde iets rond haar been dat haar been vastgreep en gilde opnieuw.Ze knalde terug in het water.Honey hinnikte luid en steigerde.

(sorry had ik zin in zo onder water xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:55 pm

Antonius keek oe en zuchtte ven. ''Fijn alsnog een nat pak'' zuchtte hij maar Desperado duwde hem het water in. Antonius zwom naar Nikki toe en dook onder. Daar zocht hij op de tast haar pols en trok haar mee naar boven. Hij haaldeboven adem en trok Nikki naar zich toe. Hij zwom samen met haar richting de kant en legde haar op de kant. Daarna klom hij zelf op de kant. ''Zeg ga jij hier een gewoonte van maken?'' vroeg hij terwijl hij een beetje het water uit zijn kleding kneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:57 pm

Nikki kroop aan de kant en hoestte erg.Ze keek even achterom."daar was wat! echt waar en het greep me vast" ze slikte even.Ze meende het,er was echt wat.Ze vond het eng.Ze stond op en trok snel haar kelren aan.Ze kreeg het best koud.Ze keek even naar de zee maar je zag neits.Ze zuchtte en liep naar Honey
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 10:05 pm

Antonius keek nog even naar het meer maar kon niets zien. Hij keek nog even naar zijn natte kleding. Daarna steeg hij op Desperado. ''Ik ga richting ijn huis om even wat droge kleding aan te trekken voor ik ziek wordt. Je mag mee maar als je niet wilt hoeft het niet'' zei hij tegen Nikki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimezo mei 24, 2009 10:07 pm

Nikki knikte."ik ga mee,dan kom ik geen stomme zus tegen" zei ze.Ze grijnsde even.Ze steeg op Honey.Honey briesde en liep naar Desperado.Ze schudde haar even uit.Nikki gaf haar een klopje en keek even anar haar zwaard.Ze vond het wel leuk,eindelijk had ze eentje.Ze dreef aan,Honey hinnikte opeens schril en keek naar de struiken.Ze verzette geen stap en bleef staan.Nikki dreef harder,"voorwaarts!!" riep ze.Opeens kwamen ridders te paard uit de struiken gerend met hun zwaard naar hun gericht.Ze omsingelden hun.Nikki schrok en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:12 pm

Desperado steigerde toen de ridders te paard en Antonius had moeite om hem onder controle te houden. Hij trok al steigerend op Desperado zijn eigen zwaard en keek om zich heen. ''Wat is de bedoeling van dit heren?'' vroeg hij aan de ridders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:14 pm

Nikki keek rond en hield Honey goed in bedwang. De pony snoof en wilde wegcrossen. De ridders keken Antonius aan. "U hebt blijkbaar de prinses ontvoerd" zeiden ze. Nikki schrok en keek Antonius geschrokken aan. "Das neit waar!" riep ze geschrokken. De ridders hielden Honey vast. "Blijkbaar ook onder dwang gehouden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitimedo jun 18, 2009 2:26 pm

''Waar is je bewijs'' riep Antonius tegen de ridders. Een van de ridders grijnzde vals. ''We hebben geen bewijs nodig Antonius. Je hebt genoeg gedaan waar we je voor kunnen oppakken zoals de balroof van een jaar geleden'' zei de ridder. Antonius besefte dat hij nu in de val zat. Hij keek even naar Nikki en een glimlch speelde rond zijn lippen. ''Dan moet je maar niet in slaap vallen tijdens je dienst'' grijnzde hij. Antonius spoorde Desperado aan en sprong over een verschrikte ridder heen. ''Ik zie je later waarschijnlijk wel nog eens'' zei Antonius met een hofelijk gebaar. Maar of het naar Nikki of de ridder was, was onduidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwemmen met Nikki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemmen met Nikki   Zwemmen met Nikki Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwemmen met Nikki
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nikki,the cool princess

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Middle Ages :: Het Koninkrijk :: Het Meer-
Ga naar: