The Middle Ages
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Middle Ages


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Terug aankomen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:33 pm

Nikki kwam aangaloperen op Desperado.Ze liet hem rustig stoppen en steeg af.Ze zuchtte even en zadelde hem rustig af.Ze legde zijn spullen op de plek waar ze de vorige keer lagen.Ze ging even met een borstel over zijn vacht en liet hem daarna doen wat hij wilde.Ze ging zitten buiten de grot en keek naar de zwarte hengst.Ze zuchtte even en hoopte dat Antonius snel terug kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:35 pm

Antonius kwam aangelopen met zijn hand over zijn wond om het bloed een beetje tegen te houden. Hij had Nikki wel gezien maar hij liep meteen door naar de kleine rivier. Hij pakte een doekje en doopte die in het water om zijn wond er daarna mee schoon te maken. Daarna pakte hij een ander doekje en verbond zijn wond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:37 pm

Nikki keek op en liet hem even doen.Ze voelde even haar arm waar ze op gevallen was.Ze kneep zacht en het deed nog pijn.Ze probeerde het zeker te negeren.Ze keek weer even naar Antonius."bedankt dat je me gered hebt" zei ze rustig.Ze zuchtte even en keek even naar de paarden en daarna weer naar Antonius.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:40 pm

''Ja het is al goed'' zei Antonius zacht zuchtend. Hij dacht terug aan de woorden van Tasunke. Verliefd? Nee ik niet dacht hij. ''Waarom liet je je uberhaupt van je paard af sleuren? Je had toch een zwaard bij je?'' vroeg hij en keek Nikki aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:41 pm

Nikki zuchtte even."het is niet altijd makkelijk hoor,zeker neit in een wilde galop" zei ze zuchtend."en ik ben er nog niet klaar voor,hij is ouder en vast sterker" zei ze.Ze keek even naar de grond en dan even naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:44 pm

''Dat is het punt niet. Weet je nog hoe belangrijk houding was? Ik ben ook ouder en zelfs ik kreeg je niet om'' zei hij tegen Nikki. Hij wou niet boss klinken maar toch gebeurde dat. Of was hij nou juist bezorgd? Alles zat hem nu even dwars zelfs logisch denken kon hij niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:45 pm

Nikki keek hem aan en knikte."ja weet ik..." zei ze.Ze keek hem aan en keek daarna zuchtend naar de grond.Ze dacht even na over haar vader,ze moest haar altijd sterk houden.Dat was ze nouja niet echt geweest daarnet...Ze zuchtte en staarde naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:51 pm

''Nouja je bent nu veillig en daar gaat het om'' zei Antonius zacht na een korte stilte. Hij keek even naar het kalme stromende water. Het was stil tussen Antonius en Nikki. Alleen en gebries en gehinnik van de paarden was zo nu en dan tussendoor te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:52 pm

Nikki zuchtte even."ik ahd echt slimmer moeten zijn" gaf ze toe.Ze keek even naar Antonius en dan naar de paarden.Zou ze bij hem mogen blijven? Dan konden ze zeker elke dag blijven trainen.Nouja hij moest het weten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:56 pm

''Het maakt niet uit. Zo`n eerste confrontatie gaat bij iedereen fout maar je leert het wel dat weet ik gewoon zeker'' zei Antonius met een kleine glimlach. Hij stond op en trok Nikki overiend. ''Kom op ik verveel me we gaan iets doen'' grijnzde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:01 pm

Nikki stond op en knikte."wat?" vroeg ze rustig.Ze keek hem aan en grinnikte even.Ze vond hem echt leuk.Ze keek hem rustig aan en wachtte ook rustig af.Ze verveelde haar ook wel en had zin in,vanalles

(heb kei leuk plaatje voor Nikki als ze ridder is xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:04 pm

(zien xD)

Antonius dacht even na en keek toen naar de rivier. ''Kom we gaan zwemmen'' grijnzde hij en rende de grot in om het zadel en de teugels van Desperado te halen. Hij zadelde Desperado weer op en steeg op. Hij keek naar Nikki. ''Rij je mee op hem of ga je mee op Honey?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:06 pm

Nikki keek even naar Honey die lekker stond te doezelen in de schaduw."ze heeft net voor haar leven gelopen dus ik ga wel eme" grinnikte ze.Ze liep naar ze toe en keek nog even naar der slaperige merrie.Ze glimlachtte zacht

(zal hem heel even als ava gebruike)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius

Antonius


Aantal berichten : 72
Join date : 24-05-09

Character Sheet
Groep: geen
Partner: /
Soort: Rover

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:10 pm

(Leuk plaatje)

Antonius trok Nikki voorop bij hem op het zadel. Hij sloeg een arm om haar middel voor evenwicht en dat Nikki niet zou vallen. Met z`n tweeen zat het toch altijd een stuk onhandiger dan alleen maar het was te doen. Antonius spoorde Desperado aan en de zwarte hengst begon te lopen. Hij was uitgerust maar nog een klein beetje moe daarom spoorde Antonius hem niet te veel aan.

(wie maakt topic ik of jij?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 98
Join date : 24-05-09
Woonplaats : ergenss

Character Sheet
Groep: Nog Geen
Partner: Geen
Soort: Ridder

Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitimezo mei 24, 2009 7:12 pm

(jijjj xD)
Nikki grinnikte en voelde zijn arm.Ze vond het best leuk e grinnikte zacht.Ze kreeg het warm vanbinnen en keek rustig voor haar uit.Ze vond het echt leuk met 2 en zeker spannend.Ze bleef rustig zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug aankomen   Terug aankomen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug aankomen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aankomen en nadenken.....
» Terug van de tocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Middle Ages :: Het BuitenGebied :: De Grotten-
Ga naar: